Pošta Srbije upozorava građane da ne nasedaju na prevaru

“Pošta Srbije” je objavila da je detektovala novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena ovog javnog preduzeća.

Građanima se, naime, putem lažnih i prevarnih SMS i “whats app” poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.

Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP “Pošta Srbije”, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.

“Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima da JP “Pošta Srbije” nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima. Ukoliko dobiju poruke slične sadržine građani ne treba da postupaju na način kako se traži od njih”, saopštilo je ovo preduzeće.

U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP “Pošta Srbije”. Ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, kontakt centar stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 sati. Brojevi telefona kontakt centra su 0700 100 300 i 011 3607 788.

“Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni. Savetujemo im da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke”, dodaje se u saopštenju.

Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom centru za prevenciju bezbednosnih rizika u IKT sistemima Republike Srbije.