U Beogradu promovisani turistički potencijali Loznice

Turistička organizacija Loznice je tokom proteklog vikenda imala dva promotivna nastupa u Beogradu i predstavila turističke potencijale našeg grada.

Tokom proteklog vikenda Turistička organizacija grada Loznice je imala dva veoma zapažena nastupa u Beogradu/ Foto: TOG Loznica


U subotu, 15. maja nastupili su u podnožju Avalskog tornja, u organizaciji Turističke organizacije Srbije. Pored izložbe fotografija sa motivima Srbije koja je postavljena do 15. juna, predstavile su se turističke organizacije sa svojom turističkom ponudom čime je obeležen početak letnje kampanje „ Biram Srbiju “.

Foto: TOG Loznica


U subotu 15. i nedelju 16. maja učestvovali su u manifestaciji „Srbija, moja destinacija“ na Savskoj promenadi na Beogradu na vodi ispred šoping centra „Galerija Beograd“. Turistička organizacija grada Loznice imala je promotivni nastup uz ostale turističke organizacije iz Srbije. Organizator ovog „mini sajma turizma“ je Udruženje banja Srbije i Belgrade Waterfront.


  Izložbu „ Srbija, moja destinacija “ na Savskoj promenadi posetioci mogu pogledati do 1. juna/ Foto: TOG Loznica


 Nastup TOG Loznice na obe lokacije je izazvao veliku pažnju prolaznika i medija atraktivnim maskotama Lila koje su ih animirale i delile lile, bombone, flajere i drugi promotivni materijal. Promoteri „ Uvertira vs Solo “ su svojim sjajnim muzičkim nastupom najavili 4. festival LilaLo, koji će biti organizovan u Loznici od 9. do 12. jula .


 Iz Turističke organizacije kažu da su ovom prilikom pozvali sve posetioce da dođu u naš grad, provedu deo svog odmora u njemu i uživaju u našoj turističkoj ponudi.